Wednesday, July 28, 2010

Tentang Aku

Aku selalu melihat putih, kadang-kadang aku terlupa bahawa hitam juga adalah warna kehidupan. Aku tahu bahawa langit dan bumi mempunyai banyak perbezaan. Dan aku tahu bahawa sinaran bulan dan matahari menyuluhnya tidak sama.

Tipu atau Penipu!!

Tipu adalah perkara yang paling aku tak suka dan fuck!! Sebab tipu boleh mengakibatkan pelbagai masalah yang boleh berlaku dan lambat laun akan diketahui juga. Jadi, dengan aku harap-harap jangan ada yang cuba menipu sebab aku tak suka. Kita tidak seharusnya menipu orang atau diri sendiri kerana ia pasti akan terkena lebih teruk dari itu pada diri kita sekiranya cuba menipu. Kadang-kadang orang ni menipu katanya sebab kebaikan tetapi sebaliknya menyakitkan hati dan perasaan orang lain. Sekiranya mempunyai masalah kongsilah bersama, mana nak tahu apa-apa yang boleh dibantu untuk menyelesaikan masalah atau apa saja. Oleh itu, berterus teranglah secara jujur supaya kita mendapat balasan yang baik dari orang. Diharap anda faham dalam situasi yang tertulis di atas ini.


No comments:

Post a Comment